25-01-2012
Vitaminele si mineralele sunt esentiale fiecarei diete, iar rezultatele stiintifice sugereaza ca ne-ar fi de folos in prevenirea cancerului, a bolilor cardiovasculare, pe langa alte probleme de sanatate. ...
[detalii]
23-01-2012
Consumul zilnic de 4 cesti de cafea ar putea exercita un anumit impact asupra unui hormon al pancreasului si ar putea reduce a jumatate riscul de a dezvolta diabet de tip 3....
[detalii]
16-01-2012
Persoanele care consuma cantitati semnificative de alimente bogate in magneziu precum legumele verzi cu frunze si nuci, sufera mai putine accidente cerebrovasculare, conform unui studiu international care a analizat datele a 250.000 de persoane. ...
[detalii]
04-01-2012
O dieta bogata in peste si vitamine protejeaza creierul de procesul de imbatranire, in timp ce o alimentatie nesanatoasa are efectul opus, sustin cercetatorii.
...
[detalii]
08-12-2011
Pentru multe persoane gandul la o dimineata fara cafea este de neconceput. Statisticile arata ca mai bine de jumatate dintre adulti beau cafea in mod regulat, in jur de 3 cesti de cafea pe zi.
...
[detalii]
07-12-2011
Aproape jumatate din cazurile de cancer diagnosticate in Regatul Unit in fiecare an, mai precis peste 130.000, sunt cauzate de anumite optiuni privind stilul de viata, optiuni care ar putea fi evitate. Acestea sunt in principal fumatul, consumul de alcool, alimentatie nesanatoasa.
...
[detalii]
|
30-11-2011
Studiile arata ca doar 16% din cei care fac parte din intervalul de varsta 18-25 de ani respecta recomandarile nutritionale ale autoritatilor sanitare, expertii catalogheaza acest fenomen drept un efect al varstei si al generatiei.
...
[detalii]
11-11-2011
Un nou studiu arata ca printr-un un stil de viata activ, predispozitia genetica catre obezitate poate fi diminuata. Rezultatele cercetarii au aratat ca efectul acestei gene asupra riscului de obezitate este cu aproximativ 30 de procente mai scazut la adultii cu activitate fizica, comparativ cu cei inactivi. ...
[detalii]
05-08-2011
Copiii intre 5 si 12 ani sunt din ce in ce mai afectati de aceasta tulburare alimentara. Desi anorexia este considerata afectiune tipica adolescentilor si tinerilor, un numar din ce in ce mai mare de copiii de la scoala primara sau chiar gradinita sufera de anorexie....
[detalii]
09-07-2011
O alimentatie bogata in vitamina D, dar si in nutrienti precum betaina si metionina poate reduce riscul de degenerescenta maculara, aceasta este concluzia unui studiu....
[detalii]
07-07-2011
Cercetatorii britanici au constatat in urma analizei rezultatelor mai multor studii precedente ca prin reducerea consumului zilnic de sare scade si tensiunea arteriala....
[detalii]
|