02-02-2012
Producatorul farmaceutic Pfizer Inc. se adreseaza direct femeilor care iau contraceptive orale pentru a le atentiona asupra retragerii de pe piata a un milion de cutii de pilule contraceptive. ...
[detalii]
31-01-2012
Institutul Curie din Franta propune femeilor care au fost tratate pentru cancer mamar practicarea unei activitati fizice ce poate diminua cu 20% pana la 50% riscul de recidiva....
[detalii]
30-01-2012
Cercetatorii de la Institutul National de Santate din Statele Unite, impreuna cu alte institutii au publicat un studiu online in American Journal of Clinical Nutrition care sugereaza ca femeile siatice prezinta niveluri mai ridicate de estrogen atunci cand consuma 200 miligrame sau mai mult de cafeina pe zi, ceea ce inseamna 2 cesti de cafea pe zi....
[detalii]
23-11-2011
Un studiu care a cuprins peste 67.000 de asistente medicale a aratat ca femeile care beau multa cafea sunt cu 25 de procente mai putin expuse riscului sa dezvolte cancer endometrial, comparativ cu femeile care beau in medie mai putin de o ceasca pe zi.
...
[detalii]
25-10-2011
Multe femei care au supravietuit cancerului mamar adesea spun ca "mamografia le-a salvat viata", o marturie ce poate incuraja alte femei sa face teste de screening pentru cancer mamar.
...
[detalii]
18-10-2011
Testarea femeilor pentru papillomavirus (hpv) poate depista mai multe formatiuni pre-canceroase decat screeningul standard pentru cancer de col uterin. Totusi, sunt necesare mai multe date inainte ca noile teste sa devina teste de rutina.
...
[detalii]