8 alimente cu puteri vindecatoare03-02-2012 Alimentele integrale joaca un rol important in a ne ajuta organismul sa functioneze la un nivel optim. Sunt sute de alimente cu un aport nutritional extrem de valoros dar vreo 12 dintre acestea pot face mai mult decat sa ne ofere hrana necesara, mai precis ne ajuta sa ne vindecam. De la vindecarea cancerului pana la reducerea colesterolului, sau protejarea de afectiuni cardiovasculare. ... [detalii]Tratamente hormonale de crestere pentru copiii mici de statura02-02-2012 La 25 de ani, Lionel Messi este considerat cel mai bun jucator de fotbal al momentului. Si totusi, la 10 ani, sportivul la varsta de 10 ani avea o inaltime de 1,10 m iar medicii estimau ca la varsta adulta nu va depasi 1,50 m din cauza unei maladii hormonale.... [detalii]Contraceptive orale retrase de pe piata: risc crescut pentru sarcina neplanificata02-02-2012 Producatorul farmaceutic Pfizer Inc. se adreseaza direct femeilor care iau contraceptive orale pentru a le atentiona asupra retragerii de pe piata a un milion de cutii de pilule contraceptive. ... [detalii]FDA recomanda atentie sporita la doza de acetaminofen atunci cand este administrata copiilor01-02-2012 Food and Drug Administration (FDA) autoritatea din Statele Unite responsabila de sanatatea publica indemanaconsumatorii sa verifice cu mare atentie prospectul pentru medicamentul acetaminofen (forma lichida) destinat copiilor inainte de administrare. ... [detalii]Sarcina si toxoplasmoza01-02-2012 Avortul spontan, malformatiile, convulsiile, tulburari oculare…. Contractarea toxoplasmozei in timpul sarcinii poate avea consecinte severe asupra fatului. ... [detalii]Cancerul mamar: reducerea recidivei prin exercitiu fizic31-01-2012 Institutul Curie din Franta propune femeilor care au fost tratate pentru cancer mamar practicarea unei activitati fizice ce poate diminua cu 20% pana la 50% riscul de recidiva.... [detalii]Cafeina influenteaza nivelurile de estrogen30-01-2012 Cercetatorii de la Institutul National de Santate din Statele Unite, impreuna cu alte institutii au publicat un studiu online in American Journal of Clinical Nutrition care sugereaza ca femeile siatice prezinta niveluri mai ridicate de estrogen atunci cand consuma 200 miligrame sau mai mult de cafeina pe zi, ceea ce inseamna 2 cesti de cafea pe zi.... [detalii]Zilele prelungite de munca ne expun depresiei, iar cei care petrec peste 11 ore la birou se confrunta cu un risc si mai ridicat30-01-2012 Persoanele active profesional care petrec ore indelungate la birou sunt cu mai mult de doua ori expuse riscului de a dezvolta depresie decat cei care lucreaza in limitele normale, conform unui nou studiu.... [detalii]Primul succes pentru o terapie celulara a retinei in afectiuni precum degenerescenta maculara27-01-2012 Doua paciente au primit cu succes o grefa de celule souche in retina. Este vorba de prima etapa spre tratamentul anumitor afectiuni ale retinei precum degenerescenta maculara asociata varstei si care afecteza vederea a milioane de oameni din intreaga lume... [detalii]Femeile sunt mult mai sensibile la durere decat barbatii26-01-2012 Un studiu de mare amploare a indicat o diferenta intre sexe fata de suferinta fizica. Motivele sunt de natura genetica, hormonala si culturala. Evaluarea durerii unui pacient reprezinta intotdeauna o provocare pentru personalul medical.... [detalii]10 alimente care ard grasimea corporala26-01-2012 Iata 10 alimente dietetice care pot suprima kilogramele in plus fara sa va infometati. Afisati lista cu aceste alimente pe frigider si pe care sa o luati si la cumparaturi. ... [detalii]Vitaminele: ce sa consumam si ce nu25-01-2012 Vitaminele si mineralele sunt esentiale fiecarei diete, iar rezultatele stiintifice sugereaza ca ne-ar fi de folos in prevenirea cancerului, a bolilor cardiovasculare, pe langa alte probleme de sanatate. ... [detalii]Compusii perfluorinati (PFC) asociati cu tulburari ale sistemului imunitar la copii25-01-2012 Copii expusi chimicalelor din ambalajele produselor alimentare si textile ar putea afecta sistemul imunitar. ... [detalii]Noi sperante pentru combaterea durerii cronice24-01-2012 Un metabolit produs in exces de membranele celulelor nervoase ar putea explica un tip de durere cronica declansat de leziunile nervoase... [detalii] |
Cum ne poate ajuta activitatea fizica sa ne ferim de Alzheimer19-01-2012 Boala Alzheimer este o forma de dementa manifestata prin pierderea memoriei, pentru care nu exista momentan vindecare si putine tratamente care sa ofere sperante pacientilor. Totusi, un nou studiu sugereaza ca pentru anumite persoane, plimbarile zilnice sau joggingul ar putea reduce riscul de aparitie al bolii sau sa-i schimbe cursul daca aceasta a debutat deja. ... [detalii]Un studiu recent sugereaza ca barfa are efecte benefice20-01-2012 Un studiu recent realizat de cercetatorii din Statele Unite atara ca barfa ne ajuta sa prevenim comportamentele mai putin sociale si sa reducem nivelurile de stres... [detalii]Un nou medicament care poate distruge orice tip de infectie virala16-08-2011 Cercetatorii de la MIT au dezvoltat un nou medicament care poate identifica celulele care au fost infectate de un virus, apoi sa distruga acele celule. ... [detalii]Ce este melatonina?03-08-2011 Melatonina este un hormon, cunoscut si sub denumirea de N-Acetyl-5-Methoxytryptamine, adica un compus care se gaseste in mod natural in organismul uman, in plante, microorganisme, animale.... [detalii]Cafeaua ar putea reduce riscul de diabet23-01-2012 Consumul zilnic de 4 cesti de cafea ar putea exercita un anumit impact asupra unui hormon al pancreasului si ar putea reduce a jumatate riscul de a dezvolta diabet de tip 3.... [detalii]O noua definite a autismului va exclude multi pacienti care acum au acest diagnostic23-01-2012 Modificarile propuse in legatura cu definitiile autismului ar putea reduce semnificativ rata alarmanta de cazuri la nivelul careia boala este diagnosticata, si va ingreuna situatia celor care nu vor mai beneficia de asistenta medicala, educatie si servicii sociale, arata un nou studiu. ... [detalii]Femeile care consuma patru sau mai multe cesti de cafea pe zi par sa fie mai putin expuse riscului de cancer uterin23-11-2011 Un studiu care a cuprins peste 67.000 de asistente medicale a aratat ca femeile care beau multa cafea sunt cu 25 de procente mai putin expuse riscului sa dezvolte cancer endometrial, comparativ cu femeile care beau in medie mai putin de o ceasca pe zi. ... [detalii]Din ce in ce mai multi gemeni in Statele Unite11-01-2012 In ultimii 30 de ani, numarul nasterilor gemelare a crescut cu 76 de procente in Statele Unite ale Americii. Varsta materna din ce in ce mai tarzie si interesul crescut pentru procrearea asistata medical explica acest fenomen care nu a ramas fara repercursiuni asupra mamelor si bebelusilor. ... [detalii]Terapie de substitutie a enzimei GAA ii poate ajuta pe copii sa lupte cu boala Pompe11-01-2012 Aceasta maladie apare ca urmare a deficitului de enzima GAA ce duce la un exces periculos de glucoza ce afecteaza musculatura si miscarea.... [detalii]Pastila pentru prostata care prelungeste viata15-10-2010 O pilula revolutionara care extinde durata de viata a pacientilor cu cancer de prostata in stadiu avansat ar putea ajunge pe piata pana anul viitor.... [detalii] |