Viziteaza magazinul FarmaBlu.ro pe ShopMania vezi produsele la promotie

4 alimente care impiedica cresterea parului

PUBLICAT LA DATA: 07-07-2014
4 alimente care impiedica cresterea parului

Pentru sanatatea parului sunt recomandate alimentele bogate in vitaminele din grupa B si vitamina E, totodata este important sa evitam un consum semnificativ de zahar, alcool, bauturi carbogazoase si faina integrala

Spre exemplu zaharul poate interfera cu absorbtia proteinelor si poate reduce absorbtia vitaminei E, esentiala pentru cresterea parului. Asadar, reduceti consumul de dulciuri si bauturi cu zahar (consumul zilnic de zahar rafinat nu ar trebui sa depaseasca 70 g pentru barbati si 50 g pentru femei). Daca luati o astfel de masura, riscul de a dezvolta o afectiune cardiovasculara se diminueaza.

Bauturile carbogazoase contin o cantitate insemnata de zahar, fie de edulcoranti, coloranti, care nu aduc niciun aport nutritiv la nivel capilar. Mai mult, parul devine uscat si tern. Cu cat firul  de par este mai uscat, cu atat keratina are de suferit. In acest fel, parul capata un aspect casant si poros.

 Daca va doriti un par des si sanatos, este indicata reducerea consumului de alcool. Se stie ca  alcoolul reduce acidul folic, zincul, vitaminele B si C, elemente prezente in mod natural in organismul uman. O cantitate mai mare de alcool  fata de cea recomandata incetineste cresterea parului si favorizeaza caderea acestuia. Pentru ca alcoolul sa nu aiba efecte la nivel psihic si fizic, Organizatia Mondiala a Sanatatii recomanda femeilor sa nu depaseasca doua pahare de alcool pe zi, iar barbatilor trei, cu cel putin o zi pe saptamana fara alcool.

In cazul in care firul de par devine prea subtire si casant, specialistii recomanda inlocuirea fainii albe cu cea integrala in alimentatie. Daca am elimina pur si simplu faina din dieta, din punct de vedere nutritiv nu am mai beneficia de vitaminele prezente in grau, in special vitaminele B1, B2, B6, B9. In schimb, faina integrala conserva  cat mai mult din nutrientii graului.

 

 

 



SURSA: Top Sante
5 alimente care ne fac mai inteligenti
Creierul nostru cantareste doar 2% din greutatea corporala totala, dar are nevoie de o alimentatie echilibrata si aleasa cu grija pentru a functiona la parametri maximi. Descoperiti care sunt cele 5 alimente pe care trebuie sa le includem regulat in meniu pentru a fi mai inteligenti. ... [detalii]
Este zaharul responsabil de numarul tot mai mare de cazuri de dementa ? Nivelul ridicat de glucoza ar putea fi responsabil de declinul memoriei
O alimentatie bogata in zahar poate contribui nu doar la acumularea de kilograme in plus ci si la afectarea creierului. Cercetarile anterioare asociau produsele zahar cu obezitatea, dar un studiu recent a asociaza zaharul cu un risc la nivel cerebral.... [detalii]
Ciocolata neagra ar putea imbunatati capacitatea de mers in cazul pacientiior cu afectiuni ale arterelor
Persoanele in varsta care au probleme motorii din cauza circulatiei deficitare la nivel periferic isi pot imbunatati capacitatea de mers (mai precis perioada si distanta de mers devin mai mari), dupa ce consuma ciocolata neagra, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii italieni. ... [detalii]
Uleiul de rapita este benefic pentru pacientii cu diabet tip 2
Potrivit unui studiu recent, pacientii cu diabet tip 2 sfatuiti sa urmeze o dieta cu indice glicemic scazut si suplimentata cu ulei de rapita au inregistrat niveluri mai scazute ale glicemiei si o diminuare mai semnificativa a riscului cardiac fata de pacientii care au urmat o dieta bogata in...... [detalii]
Broccoli ar putea deveni un antidot pentru efectele poluarii
numeroase beneficii pentru sanatate deja recunoscute, un studiu recent a demonstrat ca brocoli ne poate proteja de efectele nocive ale poluarii aerului. Aceasta leguma din clasa cruciferelor, ce provine din sudul Italiei este bogata in vitaminele A,B si C, dar si in fier, magneziu si potasiu. ... [detalii]