Viziteaza magazinul FarmaBlu.ro pe ShopMania vezi produsele la promotie

Casatoria in functie de ADN - Cercetatorii sustin ca formarea unui cuplu si mariajul ar putea fi chestiuni genetice

PUBLICAT LA DATA: 23-05-2014
Casatoria in functie de ADN  - Cercetatorii sustin ca formarea unui cuplu si mariajul ar putea fi chestiuni genetice

Oamenii de stiinta de la Univeristatea din Colorado sustin ca mariajul reusit are la baza afinitati genetice, dupa ce au analizat asemanarile genetice ale cuplurilor casatorite. Sansele unei casatorii fericite par sa depinda de factorul genetic. Potrivit cercetatorilor, compatiblitatea si atractia intre ADN-uri creste de trei probabilitatea unei casatorii sau formarii unei cuplu, in comparatie cu similitudinile la nivelul educatiei. La acest studiu au participat 1650 de barbati si femei.

In total, 1,7 milioane de probe ADN diferite au fost analizate iar polimorfismele nucleotidice au fost comparate. Aceste polimorfisme corespund variatei unei singure perechi de baze ale genomului, intre indivizi care apartin aceleiasi specii.  Sunt utili pentru a stabilirea arborelui genealogic, spre exemplu. Rezultatele au aratat asemenari reale la nivel genetic intre  doua persoane casatorite, in comparatie cu datele genetice a doua persoane care nu se cunosc.

SURSA: Top Sante
Femeile care iau contraceptive orale ar putea fi mai putin fertile timp de cateva luni dupa ce renunta la anticonceptionale deoarece acestea imbatranesc sistemul de reproducere
Cercetatorii din Copenhaga au descoperit ca hormonii puternici pot afecta sistemul de reproducere, prin diminuarea producerii de ovule pana la niveluri care se observa la femeile mai in varsta, timp de cateva luni dupa ce renunta la aceasta metoda de contraceptie. ... [detalii]
Alimentele imbogatite cu fitosteroli, compusi naturali prezenti in oleaginoase si cereale, sunt intr-adevar benefici pentru sanatatea inimii?
Alimentele imbogatite cu fitoseteroli,c um ar fi margarina si iaurtul, permit reducerea nivelurilor de colesterol. ... [detalii]