5 alimente care stimuleaza metabolismul

5 alimente care stimuleaza metabolismul

Daca doriti sa scapati de surplusul de kilograme acumulat in  anotimpul rece, pe langa activitatea fizica puteti  introduce in alimentatie si alimente care accelereaza metabolismul: citiricele, fructele de padure, cerealele bogate in fibre, proteinele di n carnea slaba,  si usturoliul.

Pentru a stimula metabolismul, citricile sunt recomandate deoarece contin vitamina C. Aceasta ajuta la metabolizarea mai rapida a  grasimilor, un ajutor important pentru cei care vor sa piarda in greutate. Sunt necesare doar 60 de miligrame de vitamina C pentru a asigura necesarul zilnic al organismului, dar daca acest aport creste la 500 mg, vitamina C mareste sansele de ardere a grasimilor in timpul exercitiilor fizice cu 39%. Cercetatorii au descoperit ca persoanele care consuma jumattae de grapefruit la fiecare masa, timp de 12 saptamani,  pierd in  jur de 1,6 kg.  In cazul in care luati medicamente, informati-va medicul deoarece unele medicamente pot avea interactiuni adverse cu  acest fruct.

Fructele de padure sunt bogate in fibre alimentare. Organismul nu poate digera fibrele dar incearca si in tot acest proces arde calorii. Doar o portie de zmeura contine 8 grame de fibre si doar 60 de clarii. Fibrele absorb caloriile si le elimina prin tractul digestiv inainte ca organismul sa le asimileze.

Cerealele bogate in fibre. Potrivit unui articol publicat in American Dietetic Association, femeile care consuma cereale  erau cu 30% mai putin expuse riscului de a a fi supraponderale fata de cele care consumau oricare alt aliment la micul dejun. Cerealele cu un continut ridicat de fibre nu doar accelereaza metabolismul, se digera lent astfel incat senzatia de satietate si de energie dureaza mai multe ore. In plus, fibrele contribuie la mentinerea nivelurilor de insulina, prevenind astfel depunerea grasimilor.

Proteina din carne slaba precum vita, carnea de pui si cea de curcan ajuta la accelerarea metabolismului si ard mai multe grasimi cu usurinta, deoarece necesita mai multa energie pentru digestia compla. Studiile au aratat ca persoanele care urmeaza o dieta hiperproteica ard de doua ori mai multe calorii dupa o masa fata de cei care urmeaza o dieta  bogata in carbohidrati. In plus, consumul de proteine ajuta la pastrarea masei musculare in timpul procesului de slabire.

Usturoiul  contribuie la procesul de slabire, chiar daca este prezent in cantitati insesizabile in mancare. In plus are si mai multe beneficii asupra sanatatii. Stimuleaza sistemul imunitar in combaterea bolilor si procesului de imbatranire. Un studiu publicat in The Journal of Nutrition a demonstrat ca usturoiul poate sa creasca numarul de calorii  arse in timpul activitatilor zilnice scazand in acelasi timp secretia de grasimi din organism.

 

 

 

 

"

Scrie pe 2014-05-05 de Fox News Dieta si alimentatie 0

Scrie un comentariuRaspunde

Prev
Next

No products

Nu ai ales Shipping
0,00 lei Total

Vezi coşul