Consumul de nuci, o alternativa sanatoasa fara riscul de a lua in greutate

Cercetatorii au combinat datele a 31 de studii din intreaga lume si au constatat ca exista diferente mici intre schimbarile privind greutatea sau dimensiunea taliei intre persoanele care aveau o alimentatie normala si persoanele care aveau o dieta cu un aport suplimentar de nuci. Oamenii de stiinta spanioli sustin ca cercetarile anterioare au asociat regimurile alimentare ce includeau nucile cu un risc mai mic de deces, diabet si hipertensiune arteriala.

Dr. David Bleich, cercetator independent de acest raport a declarat ca in cadrul propriilor sale studii nivelul rezistentei la insulina, un predictor pentru diabet era mai mic atunci cand participantii la studiu adaugau nuci in alimentatie. Desi se considera in general ca prin marirea consumului de grasimi, rezisenta la insulina este mai mare, acest lucru nu este valabil cand consumul de nuci este mai mare datorita calitatii grasimilor. De asemenea, nucilor pot inhiba senzatia de foame datorita grasimilor nesaturate, fibrelor si proteinelor.

In cadrul studiilor ce au fost luate in considerare pentru acest raport, participantii au fost desemnati aleatoriu sa urmeze un regim alimentar normal sau o dieta care sa includa o cantitate suplimentara de nuci, sau cel mai adesea nucile au inlocuit alte alimente. Participantii la studiu au fost monitorizati de la doua saptamani pana la cinci ani.

La finalul perioadei de follow-up, cei care au avut un regim alimentar suplimentat cu nici au scazut in greutate cu aproximativ 650 grame si  au pierdut aproape 1,27 cm din talie, comparativ cu cei din grupul in care nu s-au consumat nuci. Desi  aceste schimbari au un impact modest, rezultate indeparteaza temerile conform carora nucile favorizeaza obezitatea.

"
Scrie pe 2013-04-29 de Reuters Noutati farmaceutice 0

Scrie un comentariuRaspunde

No products

Nu ai ales Shipping
0,00 lei Total

Vezi coşul